Mijn Hilversum

Bij Mijn Hilversum kunt u verschillende dingen regelen en bekijken. U kunt bijvoorbeeld zien hoe de gemeente uw melding heeft opgepakt. Of iets toevoegen aan een zaak. Bij Mijn Inkomen kunt u dingen regelen voor uw uitkering. U kunt in de Digitale Belastingbalie bijvoorbeeld een taxatieverslag opvragen.
  • U kunt uw melding (zaak) volgen en zien wat ermee is gedaan. Dit kan alleen als u de melding heeft gedaan met DigiD of eHerkenning. Als u gebruik heeft gemaakt van de anonieme melding, kunt u hiervan niet online zien wat er mee is gedaan
  • U kunt ook een document toevoegen aan uw zaak
  • U ziet u uw lopende zaken (meldingen) op uw naam staan met de zaaknummers. Hiervoor logt u in met uw DigiD of eHerkenning
  • Als u een brief of e-mail heeft gekregen over uw melding gekregen, dan staat daarin ook het zaaknummer

In de Digitale Belastingbalie kunt u uw belastingzaken bekijken en regelen. Let op! Dat kan alleen als de aanslag op uw naam staat. U heeft hiervoor uw DigiD of eHerkenning nodig. U kunt bijvoorbeeld:

  • Uw gemeentelijke belastingen, WOZ taxatieverslag en woonlastennota bekijken
  • Betalen via iDeal en een automatische incasso aanvragen, wijzigen of stopzetten
  • Bezwaar maken of kwijtschelding aanvragen
  • Uw hond aan- of afmelden voor de hondenbelasting

Mijn Inkomen is voor mensen met een uitkering. U heeft hiervoor uw DigiD of eHerkenning nodig. U kunt hier bijvoorbeeld:

U kunt uw parkeervergunning aanpassen of opzeggen in het Digitaal Parkeerloket. U gaat hiervoor naar 'mijn vergunningen'. Het aanpassen van een kenteken regelt u ook via het Digitaal Parkeerloket. U heeft hiervoor uw DigiD of eHerkenning nodig.