U kunt bij de gemeente een melding doen. Bijvoorbeeld omdat iets kapot of vuil is. Of als u ergens overlast van heeft. Bijvoorbeeld geluid of parkeeroverlast. Een melding doen kan 24 uur per dag online en per telefoon. Als er direct gevaar is, bel dan 112.
Bellen
- 14 035 is het informatienummer van de gemeente Hilversum
- We zijn bereikbaar maandag - woensdag van 8.30 tot 17.00 uur. Donderdag en vrijdag van 8.30 tot 13.30 uur
Noodgeval na 17.00 uur
- Na 17.00 uur of in het weekend belt u bij spoed het noodnummer (035) 629 26 28
Overlast van een bedrijf
Dringend
- Geluidoverlast, geuroverlast of lichtoverlast van een bedrijf of evenement kunt u 24 uur per dag melden via de milieuklachten telefoon (035) 629 28 29.
Niet dringend
- Is de overlast niet dringend dan doet u de melding online met DigiD. Wij mogen uw gegevens niet aan andere organisaties of personen geven.
Ongeluk of noodsituatie in uw bedrijf
Er is een noodsituatie bij uw bedrijf. U moet dit melden via de milieuklachten telefoon (035) 629 28 29 (24/7).
Na uw melding
- U kunt in Mijn Hilversum zien hoe uw melding is opgepakt. Dit kan alleen als u de melding heeft gedaan met DigiD of eHerkenning. U heeft hiervoor uw zaaknummer nodig
- Als u de melding anoniem heeft gedaan kunnen wij u alleen op de hoogte houden als u uw e-mailadres heeft ingevuld