Iedere organisatie kan 1 januari 2024 geld (subsidie) aanvragen om een activiteit te organiseren die de aansluiting van het onderwijs op de arbeidsmarkt versterkt. De activiteit sluit aan bij de subsidieregeling 'Onderwijs en Arbeidsmarkt Hilversum'. U vraagt de subsidie op z'n laatst 13 weken voor het begin van de activiteit aan.
Wat moet u weten
Beoordeling
- Uw aanvraag moet voldoen aan de Algemene subsidieverordening 2021 en de subsidieregeling Onderwijs & Arbeidsmarkt Hilversum
- Voor deze subsidieregeling geldt een subsidieplafond met deelplafonds
- Voor de verdeling van de deelplafonds worden aanvragen behandeld op volgorde van binnenkomst
Wat moet u doen
- Controleer vooraf of uw aanvraag voldoet aan de voorwaarden uit de regeling
U stuurt de aanvraag op z'n laatst 13 weken voor het begin van de activiteit in
Meesturen met uw aanvraag
- Het activiteitenplan met daarin een beschrijving van de activiteiten, de doelen en resultaten die u wilt bereiken
- Begroting van de kosten voor de activiteiten en een overzicht hoe u de kosten wilt betalen
Als u voor de eerste keer subsidie aanvraagt moet u de volgende bijlagen meesturen:
- Kopie van de oprichtingsakte en de statuten van de rechtspersoon (stichting of vereniging) die de aanvraag instuurt
- Bewijs van inschrijving van deze rechtspersoon bij de Kamer van Koophandel
- Jaarverslag en jaarrekening met balans van het voorgaande boekjaar
Na uw aanvraag
- Pas als u alle documenten en gegevens heeft ingestuurd, nemen wij uw aanvraag in behandeling
- U ontvangt binnen 13 weken na de aanvraagdatum een beslissing
- U ontvangt het besluit van de gemeente (beschikking) via de e-mail
Contact
Voor vragen neemt u contact opnemen met de subsidiecoördinator via subsidies@hilversum.nl of belt u met 14 035.