Parkeersaldo

Sinds 1 juli 2024 is er een nieuwe digitale bezoekersregeling van de Coƶperatie ParkeerService. Deze regeling vervangt het oude 2Park systeem.

Iedereen die een openstaand saldo heeft in het 2Park systeem ontvangt in de week van 22 juli een brief. Zoals wij op onze website hebben aangekondigd, zullen wij het resterende parkeersaldo uit het 2Park-systeem aan u terugstorten. Als u een actief account had voor de digitale bezoekersregeling in 2Park met een openstaand saldo, maar u heeft geen brief ontvangen, neem dan contact met ons op via parkeervragen@hilversum.nl

Wat moet u doen

  • Vul het online formulier in 
  • Hiervoor heeft u uw DigiD nodig
  • Op het formulier voert u uw IBAN-nummer en de naam van de rekeninghouder in. Wij hebben deze informatie nodig om de terugbetaling uit te voeren. In verband met privacy redenen hebben wij in het verleden uw IBAN-nummer niet opgeslagen
  • Uiterlijk 6 weken na het invullen van het formulier krijgt u het saldo teruggestort