Klanttevredenheidsonderzoeken
Wij vinden het belangrijk om te weten wat er goed gaat en wat beter kan. Daarom doen wij klanttevredenheidsonderzoeken op de volgende manieren
- Op onze website kunt u op verschillende pagina’s aangeven wat u van onze website vindt
- Als u onze balies bezocht heeft, krijgt u een korte vragenlijst per e-mail
- Als u telefonisch contact heeft gehad, krijgt u via sms een uitnodiging om een korte vragenlijst in te vullen
We breiden dit onderzoek de komende maanden verder uit.
Hoe werkt beoordelen
Beoordelen is kort en bondig: de eerste vraag gaat over tevredenheid. Deze vraag kunt u beantwoorden door de smiley te kiezen die past bij uw ervaring. Daarna volgen 2 vragen waarin u een toelichting kunt geven op uw score. De tweede vraag gaat over de moeite die u heeft moeten doen om uw aanvraag geregeld te krijgen met nogmaals 2 vragen waarin u een toelichting kunt geven op uw score.
Uw beoordeling is anoniem. U kunt ook aangeven of wij contact met u mogen opnemen over de beantwoording. In dat geval wordt u gevraagd uw contactgegevens achter te laten. Uw beoordeling is dan niet meer anoniem.
Dashboard
Op onderstaand dashboard ziet u de tevredenheidsscore van onze publieke dienstverlening over de afgelopen 3 maanden.